Testo:

  • 300 dek pirine moke, jaz dodam malo tefa iz etiopskega prosa
  • 1 žlica limoninega soka ali domačega ašičevega kisa
  • 3 žlice oljčnega olja
  • ščepec soli
  • ščepec vinskega kamna
  • 2 deci mlačne vode
  • + veliko ljubezni

Testo pustimo počivati vsaj pol ure. Pazimo, da testo ni pretrdo!! Iz te mase dobim dva štrudla. Valjamo ga na laneni ali porhnasti rjuhi (jaz sem eno razrezala), da štrudel kasneje lažje in lepše “zrolamo”. Testo najprej zvaljamo, potem pa ga vlečemo do tankega.

Nadev:

  • 1 kg ekoloških jabolk, jaz ekoloških ne lupim ampak samo naribam, vode ne odlivam, da je štrudel bolj sočen
  • cimet
  • 4 žlice rjavega sladkorja, lahko uporabimo javorjev sirup (po želji)
  • vanilijev sladkor
  • 3 pesti rozin namočenih v 2 žlici ruma
  • 150g kokosove maščobe, jo stopimo in dodamo 2 žlici drobtin da porumenijo
  • + veliko ljubezni

Ko imamo testo napeto na podlagi na prvo polovico nanesemo jabolka, dodamo še malo sladkorja, rozine, cimet, vanili sladkor, lahko tudi eko vanili ekstrakt, ter polijemo čez to polovico kokosove maščobe z drobtinami.

Pečemo na 180 stopinj, 45 min. Jaz štrudel po pol ure pokrijem s peki papirjem, da je bolj mehek.

Po želji lahko dodamo tudi borovnice ali slive.

Namaste!